Τρόποι Πληρωμής

  • Αντικαταβολή

-Η αντικαταβολή χρεώνεται επιπλέον 3 ευρώ.

Πληρωμή στον οδηγό της εταιρείας μας ή της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στον δικό σας χώρο ( η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει μόνο για την Ελλάδα και το κόστος της μεταφοράς είναι δωρεάν για αγορές άνω των 100 ευρώ ).

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα έρθουμε σύντομα σε επικοινωνία μαζί σας.

  • Πιστωτική κάρτα

α) Πιστωτική, Χρεωστική και Προπληρωμένη κάρτα μέσω ασφαλούς συστήματος πληρωμών της Alpha Bank, Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners και

β) Δυνατότητα πληρωμής με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την υπηρεσία μπορείτε είτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της Alpha Bank: http://www.alpha.gr/page/default.asp?la=1&id=5727 είτε να επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα της υπηρεσίας: http://www.masterpass.gr/#el-gr/formerchants

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

  • Τραπεζική μεταφορά

Εάν δεν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να μεταφέρετε τα χρήματα κατευθείαν στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Πρέπει να καταβάλετε το πλήρες ποσό μέσα σε 5 ημέρες διαφορετικά η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. Πάντα δηλώνετε τον αριθμό της παραγγελίας σας κατά την πληρωμή. Θα στείλουμε τα χαλιά σας αμέσως μόλις παραλάβουμε την πληρωμή σας.
Σφάλμα κατά την παράδοση
Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παράδοσή σας, ή εάν λάβετε λάθος χαλί, χαλί που έχει υποστεί φθορές ή μη αναμενόμενο αριθμό χαλιών, σας παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας αμέσως. Το λάθος πρέπει να αναφερθεί εντός λογικού χρονικού διαστήματος.
Φθορές κατά την μεταφορά
Εάν κατά τη λήψη της συσκευασίας διαπιστώσετε την ύπαρξη ορατής φθοράς στα αγαθά θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την Ελτα/UPS/Fed-Ex/Acs. Τυχόν φθορές από τη μεταφορά οι οποίες δεν είναι άμεσα αντιληπτές θα πρέπει να αναφερθούν στην Ελτα/UPS/Fed-Ex/Acs αμέσως μόλις ανακαλυφθούν.
Χαλιά τα οποία δεν παραλαμβάνονται από τον πελάτη και επιστρέφονται πίσω σε εμάς

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων το κόστος της μεταφοράς το επιβαρύνεται εξ’ολοκλήρου ο πελάτης.

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Πληρωμή της παραγγελιάς σας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε αυτή την περίπτωση θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας έτσι ώστε αφού προσδιορίσουμε το συνολικό κόστος με τα έξοδα αποστολής να σας ενημερώσουμε για το ακριβές αντίτιμο που θα πρέπει να κατατεθεί για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας στον ακόλουθο τραπεζικό λογαριασμό:

Alpha Bank 715002002002335

IBAN : GR 9701407150715002002002335

Eurobank: 00260041070200571890

EUROBANK IBAN: GR 3602600410000070200571890

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΠΑΠΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Α. & ΣΙΑ Ο.Ε.

Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 2310319262. Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, αποστέλλουμε την παραγγελία σας.
Αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με email: info@cosmocarpet.gr την απόδειξη της κατάθεσης. Επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε παραπάνω (κάνοντας click στην κάθε τράπεζα) και θα οδηγηθείτε στην αντίστοιχη σελίδα (web banking) της τράπεζας σας.

Διαφορά μεταξύ τιμής καταστήματος και τιμής ηλεκτρονικού καταστήματος
Η πολιτική των τιμών των προϊόντων της εταιρείας ” Cosmocarpet ” είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής της ( καταστήματα, κατάλογοι, ηλεκτρονικό κατάστημα) .

Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων. Για το λογο αυτό σάς συνιστούμε και στις περιπτώσεις που αντιληφθείτε περίεργη – ασυνήθιστη τιμολόγηση, πριν από κάθε πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελία σας να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση της τιμής αυτής με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2310– 770705 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ 0